Skieruj swoją karierę na właściwą linię:
Wybierz ambitny kurs: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Tychach należy do liderów transportu publicznego
w Polsce od lat dbamy o najwyższą jakość naszej pracy w trosce o środowisko i jakość życia w regionie. Codziennie ponad 300 naszych pracowników dba o to, aby 50 tysięcy pasażerów bezpiecznie dotarło do celu. Nie boimy się wytyczać ambitnych celów i testować innowacyjne rozwiązania. Poszukujemy najlepszych wzorców w Europie i sami dzielimy się doświadczeniami. Dzisiaj Twoje pomysły i zaangażowanie pozwolą pokonać kolejny etap w rozwoju naszej firmy. Wzmocnij nasz zespół w drodze do sukcesu.
Twoje zadania:
- Prowadzenie i obsługi sekretariatu;
- Prowadzenie spraw administracyjnych i organizacyjnych
- Dbanie o prawidłowy przepływ informacji i dokumentów w Spółce
- Przygotowywanie materiałów na posiedzenia Rady Nadzorczej i Zgromadzenia Wspólników.
- Przygotowywania wniosków do Sądu w celu wydania odpisów z Krajowego Rejestru Sądowego, Krajowego Rejestru Karnego oraz innych rejestrów i ewidencji.
- Opracowywanie projektów pełnomocnictw i upoważnień dla pracowników Spółki oraz prowadzenie ich ewidencji.
- Prowadzenie miesięcznych zestawień godzin pracy, absencji chorobowej i urlopów.
- Sporządzanie planu urlopów na dany rok kalendarzowy.
- Prowadzenie książki kontroli zewnętrznych oraz ewidencjonowanie dokumentacji kontrolnej i pokontrolnej w zakresie kontroli zewnętrznej i wewnętrznej.
- Prowadzenia ewidencji skarg i wniosków.
- Wspomaganie zadań realizowanych przez Inspektora ds. zamówień publicznych.
- Sporządzania projektów pism.
- Zamawianie nowych pieczątek, prowadzenie rejestru pieczątek oraz likwidacja.
- Udzielania komórkom organizacyjnym informacji oraz wyjaśnień w zakresie wewnętrznych procedur.
- Wykonywanie innych zleconych zadań w sprawach należących do zadań Biura.
Co oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracę - pełny etat,
- wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia,
- pracę w dynamicznej, zmieniającej się organizacji przy ciekawych projektach,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji na kursach i szkoleniach,
- bogaty pakiet socjalny.
Twoje przewagi:
- wykształcenie minimum średnie;
- mile widziane co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, w tym pakietu MS Office;
- dobra organizacja pracy, dokładność wykonywanych zadań;
- samodzielność, odpowiedzialność i sumienność;
- komunikatywność, pozytywne podejście, zaangażowanie i inicjatywa w działaniu;
- umiejętność pracy w zespole.
Dokumenty aplikacyjne należy przesłać na adres sekretariat@pkmtychy.pl w terminie 26.01.2020r.
Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Na ofercie prosimy umieścić klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PKM Sp. z o.o., ul. Towarowa 1, 43-100 Tychy, moich danych osobowych zamieszczonych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb rekrutacji na w/w stanowisko, a także wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO).”
Klauzula informacyjna i Polityka prywatności są dostępne na www.pkmtychy.pl - w zakładce RODO.