Skieruj swoją karierę na właściwą linię:
Wybierz ambitny kurs: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Tychach należy do liderów transportu publicznego w Polsce od lat dbamy o najwyższą jakość Naszej pracy w trosce o środowisko i jakość życia w regionie. Codziennie ponad 300 naszych pracowników dba o to, aby 50 tysięcy pasażerów bezpiecznie dotarło do celu. Nie boimy się wytyczać ambitnych celów i testować innowacyjne rozwiązania. Poszukujemy najlepszych wzorców w Europie i sami dzielimy się doświadczeniami. Dzisiaj Twoje pomysły i zaangażowanie pozwolą pokonać kolejny etap w rozwoju naszej firmy. Wzmocnij nasz zespół w drodze do sukcesu.
Twoje zadania:
- samodzielne przygotowanie i prowadzenie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane ze stosowaniem przepisów ustawy PZP i regulacjami wewnętrznymi,
- udział w pracach komisji przetargowych, pełnienie funkcji sekretarza Komisji Przetargowej;
- realizacja czynności zamówień publicznych tj. m.in. sprawozdawczość, ewidencja zamówień, dokumentowanie, protokołowanie,
- sprawowanie kontroli nad dokumentacją postępowania,
- dbałość o terminowość realizacji zadań,
- opracowywanie projektów umów i wewnętrznych aktów prawnych we współpracy z jednostkami organizacyjnymi;
- udzielanie komórkom organizacyjnym wyjaśnień w zakresie wewnętrznych procedur
- monitorowanie zmian w orzecznictwie, interpretacjach i przepisach w zakresie zamówień publicznych,
- wykonywanie innych zleconych zadań w sprawach należących do zadań Biura
Co oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia,
- wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia,
- pracę w dynamicznej, zmieniającej się organizacji
- możliwość podnoszenia kwalifikacji na kursach i szkoleniach,
- bogaty pakiet socjalny
Twoje przewagi:
- wykształcenie wyższe (preferowane administracyjne lub prawnicze);
- min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w ostatnich 5-latach, związane z praktycznym stosowaniem ustawy Prawo zamówień publicznych po stronie Zamawiającego; praktyczna znajomość aktualnych przepisów z zakresu zamówień publicznych; doświadczenie w samodzielnym przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- samodzielność, odpowiedzialność,
- zaangażowanie i inicjatywa w działaniu,
- dyspozycyjność.
Mile widziane:
- szkolenia i kursy związane z zamówieniami publicznymi w okresie ostatnich 3 lat;
- studia podyplomowe z zamówień publicznych;
- minimum 10 lat doświadczenia zawodowego w przygotowaniu i prowadzeniu zamówień publicznych po stronie Zamawiającego.
Osoby zainteresowanie proszone są o przesłanie CV, listu motywacyjnego oraz kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe w tym także studia, kursy i szkolenia na adres sekretariat@pkmtychy.pl do dnia 16.11.2020 r.:
Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Na ofercie prosimy umieścić klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PKM Sp. z o.o., ul. Towarowa 1, 43-100 Tychy, moich danych osobowych zamieszczonych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb rekrutacji na w/w stanowisko, a także wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO).”
Klauzula informacyjna i Polityka prywatności są dostępne na www.pkmtychy.pl - w zakładce RODO.