Skieruj swoją karierę na właściwą linię:
Wybierz ambitny kurs: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Tychach należy do liderów transportu publicznego w Polsce. Od lat dbamy o najwyższą jakość Naszej pracy w trosce o środowisko i jakość życia w regionie. Codziennie ponad 350 naszych pracowników dba o to, aby 50 tysięcy pasażerów bezpiecznie dotarło do celu. Nie boimy się wytyczać ambitnych celów i testować innowacyjne rozwiązania. Poszukujemy najlepszych wzorców w Europie i sami dzielimy się doświadczeniami. Dzisiaj Twoje pomysły i zaangażowanie pozwolą pokonać kolejny etap w rozwoju naszej firmy. Wzmocnij nasz zespół w drodze do sukcesu.
Twoje zadania:
- Kierowanie Biurem ds. Kadr i Płac oraz nadzór nad procesami kadrowo-płacowymi;
- Ewidencja i prawidłowe rozliczanie czasu pracy pracowników w tym zarządzanie elektroniczną listą obecności;
- Prowadzenie procesów rekrutacyjnych zgodnych z budżetem i potrzebami spółki, redagowanie i publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych;
- Zarządzanie aplikacjami, budowanie bazy kandydatów;
- Inicjowanie i realizowanie działań w ramach employer brandingu oraz innych projektów i działań HR;
- Współpracy ze szkołami średnimi oraz uczelniami wyższymi;
- Dbanie o wysokie zaangażowanie i motywację pracowników poprzez opracowywanie i wdrażanie narzędzi z tego obszaru;
- Koordynowanie adaptacji nowych pracowników;
- Koordynacja systemu oceny pracowniczej;
- Doradzanie zarządowi w obszarze HR;
- Udział w tworzeniu, weryfikacji i aktualizacji regulaminów wewnętrznych oraz procedur HR oraz wewnętrznej polityki informacyjnej i kształtowania wizerunku Spółki wśród pracowników;
- Udział w raportowaniu wynagrodzeń, stanu zatrudnienia, stanu urlopów, absencji etc. na potrzeby zarządu, działu księgowości, audytorów;
- Sporządzanie sprawozdań, deklaracji i raportów do instytucji zewnętrznych (ZUS,US,GUS, PFRON) oraz kontakt z tymi instytucjami;
- Monitorowanie terminów umów czasowych, badań lekarskich i szkoleń bhp;
- Nadzór nad prawidłowym i terminowym przygotowywaniem dokumentacji płacowej oraz naliczanie wynagrodzeń w programie kadrowo – płacowym;
- Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnych.
Co oferujemy:
- Umowę o pracę na okres 1,5 roku z możliwością przedłużenia;
- Możliwości rozwoju osobistego;
- Interesującą, ambitną i stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Samodzielne stanowisko pracy.
Twoje przewagi:
- Doświadczenie na zarządzaniu obszarem HR - minimum 3 lata;
- Praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych i prawnych;
- Wykształcenie wyższe – mile widziane ekonomiczne, ZZL;
- Umiejętność współpracy i komunikatywność;
- Doskonała organizacja pracy własnej, umiejętność koordynowania wielu zadań jednocześnie;
- Odpowiedzialność i profesjonalizm w działaniu, otwartość na zmiany;
- Samodzielność, inicjatywa;
- Umiejętność szybkiej analizy danych;
- Wysoka kultura osobista.
Aplikacje proszę kierować do sekretariatu firmy lub na adres mailowy:
w Sekretariacie Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Tychach ul. Towarowa 1
(pokój nr 30 na II piętrze w godzinach 800 -1500)
lub
wysłać na podany powyżej adres lub drogą mailową na adres: rekrutacja@pkmtychy.pl
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi jedynie na wybrane aplikacje, Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.