Skieruj swoją karierę na właściwą linię:
Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Tychach należy do liderów transportu publicznego w Polsce, od lat dbamy
o najwyższą jakość naszej pracy w trosce o środowisko i jakość życia w regionie. Codziennie ponad 300 naszych pracowników dba o to, aby 50 tysięcy pasażerów bezpiecznie dotarło do celu. Nie boimy się wytyczać ambitnych celów
i testować innowacyjnych rozwiązań. Poszukujemy najlepszych wzorców w Europie i sami dzielimy się doświadczeniami. Dzisiaj Twoje pomysły i zaangażowanie pozwolą pokonać kolejny etap w rozwoju naszej firmy. Wzmocnij nasz zespół
w drodze do sukcesu.
Twoje zadania:
- nadzór nad pracą podległego zespołu i działu kadr,
- prowadzenie pełnej dokumentacji księgowej spółki zgodnie z przyjętymi zasadami,
- prowadzenie sprawozdawczości zewnętrznej,
- ustalanie podstaw opodatkowania i sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT, CIT i VAT),
- nadzór nad prawidłowością stosowanych rozwiązań podatkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- merytoryczny udział w realizacji przedsięwzięć dofinansowanych ze środków UE,
- kontrola prawidłowości dokumentacji pod kątem bilansowym i podatkowym,
- kontrola i nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów.
Co oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pracę w dynamicznej, zmieniającej się organizacji przy ciekawych projektach,
- terminowo wypłacane wynagrodzenie, odpowiednie do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia,
- premie okolicznościowe i jubileuszowe,
- dopłata do wypoczynku pracowników i ich rodzin,
- preferencyjne warunki korzystania z komunikacji miejskiej dla pracowników i ich rodzin,
- firmowa kasa pożyczkowa,
- inne korzyści dofinansowane z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
Twoje przewagi:
- min. 5 lat doświadczenia (warunek konieczny) na stanowisku Samodzielnej Księgowej najlepiej w spółce komunalnej lub firmie o profilu transportowym,
- wykształcenie kierunkowe, wyższe
- praktyczna znajomość zagadnień ustawy o rachunkowości, obowiązujących przepisów podatkowych i środków trwałych,
- umiejętność delegowania zadań,
- znajomość programów finansowo księgowych,
- dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
- rzetelność w wykonywaniu zadań.
Aplikacje można składać tradycyjnie w sekretariacie spółki (CV i list motywacyjny) bądź drogą elektroniczną sekretariat@pkmtychy.pl
Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Na ofercie prosimy umieścić klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PKM Sp. z o.o., ul. Towarowa 1, 43-100 Tychy, moich danych osobowych zamieszczonych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb rekrutacji na w/w stanowisko, a także wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO).”
Klauzula informacyjna i Polityka prywatności są dostępne na www.pkmtychy.pl - w zakładce RODO.